onsdag 10 augusti 2011

Åter på dagis - semestern slut

Nu har matte och husse börjat jobba igen efter semestern - detta innebär att Ida och jag är tillbaks hos polarna på dagis. Jättekul!!! Men oj, vad vi är trötta när husse hämtar oss på eftermiddagarna... *gäääsp*
Men imorgon, torsdag, ska vi tydligen vara hemma hos farmor hela dagen - det ser jag fram emot... Där brukar man kunna få lite extra gott, sånt där som man inte får hemma... *mums* Jag längtar!!! Då ska Ida och jag dessutom springa gatlopp i lägenheten och jaga varandra - och leka på farmors flygande mattor som åker omkring överallt när vi busar runt... *ler*

2 kommentarer:

  1. Ida, gillar dina roliga hyss, vi verkar ha samma humor vi!!
    Nos Elsa
    Kul eller inte för er med dagis, våran matte o husse är lediga än....

    SvaraRadera
  2. *hehe* Du skulle bara veta hur mycket bus som inte dokumenteras här av min skvallerbytta till storasyster... För att få henne att hålla tyst när jag ser henne sitta med tassarna på tangentbordet nafsar jag henne i skägget - då glömmer hon bort vad hon håller på med och jagar ikapp mig istället... (hälsar Ida)

    SvaraRadera