torsdag 31 maj 2012

Liten tjuv

- Hörru, lillsyrran - ser du vad jag ser? Husse har ställt en tallrik med ost på bordet... Du skulle aldrig tordas ta en skiva, du är alldeles för feg... *retas*
- Skulle jag visst tordas - men jag vill inte... *fnys*
- Du törs inte - du är en fegis!!! *retas ännu mer*
- Jag törs visst - titta själv!!! *tugg tugg tugg* Ser du nu hur modig jag är??? *slick runt nosen*
- Hörru lillsyrran, nu kommer husse bli sur på dig eftersom du varit uppe och tuggat från hans tallrik...
- Men du SA ju att jag skulle... *tittar förvånat*
- Näää, jag sa inte alls att du skulle äta - jag sa bara att du är en feg liten löjlig fis... Nu är det även bevisat - du är en tjuv också, som inte kan se skillnad på ditt och mitt... *suck*
- Husse!!!!! *ropar* Det var inte JAG som åt upp din ost - det var Agnes!!! Jag lovar, jag skulle aaaaldriig göra något så dumt - det tror du väl ändå inte om lilla (oskyldiga) mig???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar