lördag 16 juli 2011

Nytrimmade

Nu har matte haft kul idag - på vår bekostnad!!!
Tog fram trimmern och lyfte upp mig (Agnes) på trimbordet - och en stund senare var jag korthårig... Ganska skönt att hon inte rycker strån på mig numera, gillar hellre maskinklippning. Men hur som helst, när jag var klar blev Ida snabbt upplyft och så hörde jag matte fråga husse om hon skulle... *flinar* "Ja, gör det" sa han - och så var det Idas tur att bli av med all sin yviga päls...
Måste säga att jag fick en väldigt söt syster när hon var färdig, men oj så liten hon ser ut nu... Knappt man känner igen henne, nu blev hon nästan helt svart på ryggen. Men jag vet att det är samma snoris som är kvar - hon är fortfarande samma lilla retsticka...

2 kommentarer:

  1. Två snygga brudar nu då!!!
    Gäller att eran husse o matte håller hårt i kopplet så ni inte får nos på några snygga hundpojkar!

    SvaraRadera
  2. Får man en bild på er när ni är nyfrissade?

    SvaraRadera