tisdag 27 december 2011

Spöken i huset?

Usch, vad jag är rädd!!! Härom natten vaknade jag av att det knackade och knakade i huset, det skrek utomhus och jag kunde inte sova... Agnes sov som en stock - hon är verkligen jättemodig!!! Matte och husse vaknade - tror att de var lika rädda som jag var, även fast de inte sa något... Idag är det lika läbbigt, trots att det är dagsljus ute - det prasslar från altanen och ibland smäller det nånstans ute... Nä, nu har jag inte tid med det här - nu ska jag fortsätta skälla och skrämma iväg spökena...

2 kommentarer:

  1. Ha ha här var det Elsa som gömde sig hos matte när det lät ute! Själv använder jag nätter till att sova på.
    Fegisar....
    Men det är så jobbigt att gå ut, matte skrattar åt våra öron... Förstår inte varför?

    SvaraRadera
  2. Schnauzeröron i motvind - ser ut som varulvsöron... Tur att vi ändå slapp få klippta öron så att de alltid är stående... Låter inte skönt!

    SvaraRadera