torsdag 12 januari 2012

Vilka underbara dofter!!!

Imorse blev jag (Ida) lite putt på min matte - varför kan jag inte få njuta av alla goda dofter som finns i skogsbacken??? Det är väl ändå MIN promenad...?! Att jag dessutom råkade hitta något extra mysigt som jag ville rulla mig i för att få behålla doften kan väl inte jag rå för...??? Matte ryckte snabbt upp mig och kallade mig för snuskig och äcklig - själv tyckte jag att hon var sur och grinig...
Hoppas att farbror Ronny på dagis inte är lika grinig, för då kanske jag kan hitta något gott när vi är på promenad idag med honom. Kanske en liten harlort eller en fågelbajs - men det mest optimala vore om jag hittade en slemmig daggmask att gnugga in i pälsen... *hehehe* Ojojoj, vad matte skulle se förtvivlad ut då... *flinar rått*

4 kommentarer:

  1. Mysig? Ida? Nä du, hon är bara jobbig - aldrig får man en lugn stund med bara matte och husse längre... Lillskiten ska alltid tränga sig emellan...

    SvaraRadera
  2. Samma här du Agnes. Jag måste göra allt för att få min husse och matte ska bry sig om mig. Jag vill ju att dom aka klappa mig gosa med mig. Inte lillplutten...

    SvaraRadera