lördag 4 februari 2012

Converse eller röda lackskor

Matte säger att lillsyrran, som får kramp av kylan ute, kanske ska få små skor - tycker jag låter kul... Undrar om det är Converse eller röda lackskor hon ska få... Själv skulle jag vägra att ta på mig skor - jag är hund, och är van att gå barfota. Nu längtar jag dock till våren - imorse var det -17 grader ute och skitkallt!!! Jag och lillsyrran ligger just nu inlindade i en elektrisk värmefilt - jätteskönt!!! Tack matte för att du lindat in oss...

4 kommentarer:

  1. Jag blev stående idag på promenaden. Aj aj aj matte fick stoppa mina tassar i sina vantar, sen gnällde hon på att jag var för tung, vilket larv!!! Snacka om klen matte, inte orka bära 8-9 kg!!!! Förolämpning!!!!

    SvaraRadera
  2. Samma klena matte här - hon säger hela tiden att det är tur att det är "lättviktaren" (ca 7 kg) som behöver bärhjälp... Med lite extra hull skulle inte Ida heller frysa... *fnys*

    SvaraRadera
  3. Hej Agnes, jag tycker definitivt att syrran ska ha ett par snygga röda converse, men så är ju jag part i målet också :)

    SvaraRadera
  4. Martina, om du hittar några skor i rätt storlek för en liten dvärgschnauzer kan du väl skicka ett meddelsnde... :-)

    SvaraRadera