tisdag 7 februari 2012

Ida - en liten gourmet

Lillsyrran har visat sig vara en riktig gourmet - och jag som trodde att hon inte verkade bry sig om vad hon stoppade i sig. Hon slukar ju allt - utan att verka tugga och känna smaker...
På promenader brukar Ida tugga på allt: pinnar, snöbitar och annat skojigt man kan hitta... Men igår kom hon in och tuggade på något - matte sa åt lillskiten att spotta. Vad tror ni studsade ut ur Idas mun??? Jo, en stor och fin snäcka med en snigel i... Inte vet jag var hon hittade den, men det krasade fint i munnen på henne...

3 kommentarer:

  1. Snyggt jobbat Ida!!!
    Min matte säger att vi verkar rätt lika, fattar inget alls..
    Jag är ju bara liten, söt och nyfiken:)

    SvaraRadera
  2. Tror att din matte har rätt - jag är nämligen också bara liten, söt ovh nyfiken... :-) Och gillar att tugga...

    SvaraRadera
  3. Ja allt går att tugga på. Smakar bara mer eller mindre gott.....

    SvaraRadera