tisdag 17 maj 2011

Mossig syrra

Då var det dags för lillsyrrans hyss nu igen! Idag kallade matte henne för mossig när hon tuggade mossa så det stänkte runt hela munnen på henne. Trodde att man måste vara gammal (som husse) för att vara mossig, men det stämmer tydligen inte. Lillsyrran är ju skitliten!
Matte, tror att du kanske borde ge Ida lite mer mat om dagarna - syrran äter nog bara mossa för att hon är hungrig... Och när du ändå ger henne mat, så kan väl lite gottisar slinka ner även till mig...? Snälla.....?????

1 kommentar:

  1. Elsa har oxå mossa med sig in när jag bråttar ner henne i trädgården. Ha ha jag har blivit en riktig retsticka o kaxig må du tro nu Agnes, jag som alltid varit så feg som matte säger, men nu ska jag visa vem som bestämmer här hemma!
    ÅH det är JAG LOWIS!!!!

    SvaraRadera